Tuesday, September 30, 2008

MAJLIS PERPISAHAN PK.

Pasir Gudang 30 Nov 08.

Majlis dimulakan dgn ucapan Tuan Hj Muhammad Zafir bin Ahmad


ASSLAMU’ALAIKUM/SELAMATSEJATERA

Saya mula bertugas sebagai Pengurus Kawasan Pasir Gudang Mulai 28 Mac 2003 dan 29 Ogos 2008 merupa hari terakhir saya bertugas sebagai Pengurus Kawasan Pasir Gudang.

Saya akan bertukar ke pejabat Pengurus Besar Johor mulai 03 Sept 2008 sebagai Timbalan Ketua jurutera(Perlindungan dan Senggaraan).

Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan setinggi tinggi terima kaseh diatas kerja sama yang diberikan kepada saya sepanjang tempoh perkhidmatan saya disini.Saya berharap kerjasama ini diteruskan.kepada pengganti saya.

Saya sedar bahawa dalam tempoh lebih 5 tahun saya bertugas disini saya banyakbanyak kesilapan yang saya lakukan sama ada sengaja atau tidak.........justeru saya mohon maaf & halal makan/minum dan saya maaf segala kesalahan semua.

Sesungguhnya kejayaan yang dicapai olih kawasan Pasir Gudang saperti anugerah Kawasan terbaik 2007,Persijilan 5S,Markah SEMS> >90% adalah hasil kerjasama dan komitmen tinggi seluruh wargakerja kawasan Pasir Gudang.

Saya percaya dengan komitmen tinggi yang ditunjukan olih wargakerja kawasan Pasir Gudang akan menempah kejayaan-kejayaan dimasa hadapan.

SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN KE-51 DAN SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN ALMUBARAK KEPADA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT

SALAM SEJATERA

HJ MUHAMAD ZAFIR BIN AHMAD

Di akhir majlis En Aminnudin telah menyampaikan cenderahati dan jamuan rengkas telah diadakan.

Wargakerja TNB Pasir Gudang mengucapkan tahniah kepada beliau atas kenaikan pangkat dan bertugas di TNB negeri Johor.

Semoga maju jaya dalam tugasan baru.

No comments:

Post a Comment